п’ятниця , 19.04.2024

За 44 дні франківчанка проїхала автостопом 7000 кілометрів (ФОТО)

Ольга Гуцул, 29-річна мешканка Івано-Франківська мандрує світом. Загалом відвідала уже десятки країн. Вчора, дівчина повернулась з чергової поїздки.

За 44 дні Ольга Гуцул разом з напарником проїхали автостопом понад сім тисяч кілометрів, понад 500 – пройшли пішки та відвідали 14 країн, пише Фіртка.

“День 44. Фініш. З Чернівців ми доїхали поїздом за 38 грн, бо стопити в дощ, щоб зекономити таку суму було нерозумно. Отже, дім. Коло замкнулося. Час зробити певні висновки і підбити підсумки Балканоподорожі.

7450 км ми проїхали стопом. 95 машин. 510 км ми пройшли пішки. 14 країн, з яких 9 були повністю нові для мене.

13 хостів через каучсерфінг, а також кілька разів вписувалися спонтанно до місцевих (навіть раз в кабінет стоматології) і 6 разів ми ночували в наметі (хвала Карпатам і моїм походам, але для мене то інколи навіть ліпше, аніж справжній дім). І звичайно майже 10 чудових днів з Тором в його кемпері. То є любов.

Бюджет. Та навіть соромно писати. Я вдома витрачаю більше, аніж в подорожах. 3.50 євро на двох на їжу в супермаркеті. Перед тим ще в Україні ми десь по 100 грн скинулися на крупи (вівсяні, гречані пластівці, пшоняча каша в дозованих пакетах), кілька консерв, мівінку (яку ми аж 4 рази їли, і то як суп), пару помідор і ще окремо кожен мав невеликий пакет з сухофруктами.

У Туреччині ми знайшли біля 10 євро (40 лір), які ми спустили на всякі витребеньки, транспорт по місті і дещо з харчів (які вкінці я ще й привезла додому!). І один з водіїв нам ще й дав по 15 євро. Тому ми ще й в плюсі вийшли”, – розповідає Ольга Гуцул.